Politica De Returnare » Allmati Shop
Vezi ofertele prezentate in categoria LICHIDARI DE STOC

Politica de Returnare

Prezentul continut a fost modificat ultima data la 3 mai 2019

Returul unei comenzi se realizeaza direct catre furnizor,prin curier, si este suportat de client, pe adresa furnizorului cu conditia ca produsul sa nu prezinte urme de uzura sau de utilizare inadecvata si sa fie returnat in ambalajul original.

Daca aveti o problema cu un produs, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzari, aveti posibilitatea sa returnati produsul in maxim 14 zile calendaristice, de la data achitarii produsului. Pentru inceput va rugam sa completati Formularul de Retur.

Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si va vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare/schimbare a produsului.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original. Furnizorul nu va credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente sau care nu sunt insotite de ambalajul original. Este indicat sa folosititi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

Returul unei comenzi se realizeaza direct catre furnizor,prin curier, si este suportat de client, pe adresa furnizorului cu conditia ca produsul sa nu prezinte urme de uzura sau de utilizare inadecvata si sa fie returnat in ambalajul original.

Returnare Mobilier Allmati.ro

Se va schimba sau returna suma integral pentru:

  • Produsele in ambalaj original nefolosite
  • Produsele neasamblate, ce sunt in ambalaj original si in stare buna
  • Saltele ce sunt in ambalaj original sau nefolosite

Se va returna partial valoarea produsului platita de catre client daca:

  • Produsul a fost asamblat
  • Produsul  a fost desigilat si prezinta urme de folosinta

Suma returnata se poate diminua fata de suma platita de client in urmatoarele cazuri:

Daca se returneaza un produs deteriorat sau utilizat intr-un mod in care ii scade valoarea, ne rezervam dreptul a refuza returul sau de a reduce suma returnata in functie de caz.

  • 75% din valoarea produsului daca  se returneaza fara ambalaj original , a fost montat dar nu are urme de uzura.
  • 50% din valoarea produsului daca  produsul are urme de uzura , a fost montat gresit dar este inca functional

Pentru a returna un produs trebuie sa ai dovada achizitiei de pe magazinul online Allmati.ro. ( Factura fiscala sau un numar de comanda) în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.

Nu se face retur in urmatoarele cazuri:

  • Produse carora le-a fost alterata functionalitatea in totalitate
  • Nu se va accepta un retur daca produsul in cauză este unul textil (plăpumi, perne, lenjerii de pat, prosoape, etc.)  si a fost dezambalat si/sau utilizat.
  • Saltele care prezinta pete sau orice alta problema ce tine de igiena.
  • Produsele comandate online si pentru care se solicita retur in termenul de 14 zile de la data livrarii, conferit de OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Litigii:

In cazul unor eventuale litigii aparute intre Organizator si participanti acestea vor fi mai intâi solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, vor fi inaintate spre rezolvare instantelor judecatoresti competente din Prahova.

Livrare Gratuita de la 250 Lei
99% din Clienti Satisfacuti
Retur Gratuit 14 zile
Plata Online Sistem Securizat
Reduceri Zilnice pana la 60%

COSUL TAU

close